Fira första maj med oss!

Vi har den stora glädjen att bjuda in er till ett härligt Första Maj-­firande med Socialdemokraterna i Vimmerby! Det blir en dag fylld av gemenskap, engagemang och glädje för hela familjen.

Vi samlas klockan 14.30 vid Folkets Park, klockan 15.00 ger vi oss sedan iväg i en gemensam avmarsch mot Källängsparken. Under dagen kommer vi att få lyssna till inspirerande tal från Helen Nilsson, kommunalråd, David Fernhed, Vimmerby Arbetarekommuns ordförande samt SSU Kalmar läns ordförande Simon Josefsson. Dessutom kommer vi att bjudas på härlig musikunderhållning av Mats Genfors och Jonas Lindblom.

För de små kommer det finnas roliga aktiviteter som en hoppborg och fiskdamm, så det blir en dag att minnas för hela familjen! LO bjuder på korv med bröd och kaffe under dagen.

Om ni vill vara med och bidra med uppsättning i Källängsparken är ni hjärtligt välkomna redan från klockan 12.00.

Observera även att på söndag den 28 april kommer det att vara plakatmålning på expeditionen klockan 18.00 för de som vill vara med. Adressen är Sevedegatan 4 i Vimmerby.

Vi ser fram emot att fira en fantastisk Första Maj tillsammans med er alla!